söndag 30 november 2008

Vilken uppenbarelse jag nyss fick!
"Astrid, Astrid varför blev du tandhygienist?"
I dessa två år av ovisshet eller är det mer? fem år?
Så förstår jag.
Allt känns så klart, som en ny värld har öppnat sig.!
Klockan är nu tre och jag som inte kan slita mig från Mysteriet på Greveholm, alltså därifrån min klarhet kommer.
Jag hade planerat att kolla på ett avsnitt om dagen, men jag är nu inne på tretton så jag kan ju säga att jag misslyckades.

Hade förövrigt helt missat att det var IDAG första advent var tills Denne sa det vid åtta på kvällen, men i morgon är det förtsa december vilket jag förövrigt inte kan fatta. Jag tror att det är juli, fast att det bara är lite kallt (jättekallt).
I morgon börjar alltså julkalendern, den kan jag ju i alla fall inte fuska med.
Nu ska jag återgå till Ivar, Lillan och Mellita.

Inga kommentarer: