fredag 31 oktober 2008

ikväll är det halloween.
Wille ska ha partaj för sina vänner, jag håller på att baka ögonmuffins.
Två polacker målar badrummet, en av dem har jättefint gulblonderat hår med luggen rakt upp.
Amanda och Jag tänkte att vi skulle klä ut oss, grejen är att amanda kommer komma senare, så då måste jag hänga själv utklädd med de lite smått stela otroligt viktiga vuxna och ja massa småpojkar.
Jag tycker att man borde klä sig läskigt men amanda har nu övertalat mig om att pirater är läskiga?

På bussen sa william " du och amanda är verkligen knäppa".
Känns rätt gött.

Igår natt på väg hem från Hugh-gatan såg jag en räv, mitt i stan.
Andrea har pratat om att det finns många som är framme på natten, han var stor och stod och stirrade på mig. Länge. Gött att vara räv i london tänkte jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag såg en räv i berlin förra sommaren. det regnade på den. blött att vara räv i berlin.