tisdag 14 oktober 2008

Är det fusk att googla när man hjälper en nioåring med läxan?
Fast vem vet vilket som är UK högsta vattenfall och jag hittade ingen atlas som man egentligen skulle använda sig av.
Idag har jag sett min första rugbymatch.
Jag tänker ta åt mig all credd för att William blev man of the game i sitt lag, frågan är om jag inte ska ta åt mig äran för att jack (amandas) blev det i sitt. Bara min närvaro gör nog att de spelar bättre, inte att tala om vilken frulle jag gör till William, jag menar frulle är ju grunden till allt.
På träningen bröt Jack en annan killes nyckelben genom en tackling, de är starka nioåringarna.
Helt klart min nya favoritsport nioåringsrygby.
Känner att det finns ex-antal priceless miner i denna bilden.
Han i mitten är "min".
Jag har ett antal bilder på böghögar också, alla verkligen slängde sig på varandra, men de orkar jag inte lägga upp.



Alldeles nyss tog jag scootern bort och hämtade W från scouterna på vägen såg jag en gubbe spy, tre gånger, en mycket obehaglig syn, tror han var full.

Detta förövrigt ett av de sötaste barnen, han har stora bruna ögon och tremeters ögonfransar och är allmänt mesig så man bara vill ta upp honom och kramas, men med tanke på att hans lår är som mina armar avstår man från det.

1 kommentar:

amanda sa...

cameron ser lite ut som mowgli