tisdag 9 december 2008

Hemma med sjukt barn, det är relativt festligt.
Igår kollade jag på fem filmer, jag brukar inte kunna kolla på mer än två på raken utan att bli rastlös, fast alla fem var inte på raken. Jag och det sjuka barnet kollade på Star Wars två och fyra, samt den nya indiana Jones filmen, senare kollade jag och amanda på Charlie and the chocolat factory och mean girls.
Insåg inte förens på kvällen att jag faktiskt kollat på fem filmer, på samma dag, vem gör det liksom.
Här följer listan över hur bra de är, tänker sätta alla filmer i samma kategori, de är ju ganska lika.
1. Charlie and the chocolat factory
2. Star Wars 2
3. Mean Girls
4. Star Wars 4
5. Indiana Jones, vad den nu heter den nya.
Verkligen intresant detta. Känns bra att dela med mig av viktig information.
Idag har vi än så länge spelat monopol sen åtta på morgonen.
Vi har paus nu för han är hos doktorn. Sen fortsätter vi.
Duktig på att vara hemma med sjukt barn.
Har trots allt fått utnämningen att jag är med på hans top-3 folk att vara sjuka hos. Känns ju rätt gött.
Vill ni vara sjuka hos någon, välkomen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Listor är ett äkta bevis på en äkta bloggare. Du är en äkta bloggare Astrid. Och jag är sjukt avundsjuk att du hr sett hugh grant i ögonen! Det är typ coolare än att kunna måla bilder.