måndag 1 december 2008

Nu har jag kollat på första avsnittet av Skägget i Brevlådan och druckit en stor kopp te.
Det bådar gott!

Jag gillar även att Måns skrivit manuset och spelar en av huvudrollerna, att introduktionen för hans karaktär var "det ända Klas inte riktigt förstår är hur han kunde vara både bäst och snyggast"

(Målaren är här och kom in och frågade om jag visste vart damsugaren var, men sen visade det sig att den stod på det vanliga stället.? Tror han mest var pratsugen, han pratar alltid så mycket)

Undra vad jag ska göra nu, jag kan ju inte sova, har ju inte sovit inatt alls, och skulle jag försöka nu när jag är pigg skulle jag inte kunna komma upp sen.
Kanske ska städa mitt rum. Det är faktiskt en bra idé. (jag tror jag är sjuk)

2 kommentarer:

amanda sa...

jag kollade på båda avsnitten idag! rätt bra ändå. skrattade ocskå lite åt "det ända Klas inte riktigt förstår är hur han kunde vara både bäst och snyggast"
puss

Anonym sa...

den är grym, tänkte du på ni-minns-vår-tobakshandlare-plinget när mannen hittar 100lappen?! bästa.

puss fårn syster som också är hemma sjuk