lördag 27 september 2008

04,32 är klockan och jag är nyss hemkommen.
Ganska bra jobbat för att vara här.
Vi har varit på ett B-day party ikväll, på en båt, typ som riorio fast mycket sämre.
Bryce hette han som fyllde år, 31 tror jag det var.
Nu dricer jag innocent juice, de hade lämnat två paket utanför dörren, tycker jag är snällt.
Jag lyssnade på håkan hela vägen hem på bussen, det var fint.
En kille som var där hette Quinoa, nästan. Men tänk va kul, Lisa and Quinoa sittin in a three making S A L A D.
Annars spelade de mycket bra låter på rio rio. Som 50 cent, in da club, och dont stop me now, sen var det en snygg tjej i vit slips, prasselbyxor och fiskehatt, vilken klippa, samt en kille som såg likada ut, jag och "master william" gjorde ett vad att den som kysste någon av dem först skulle få drinkar av den andre, men ingen fullföljde uppdraget, to bad.

nykterochgla tjalalalal

2 kommentarer:

amanda sa...

haha nej för ni hånglade upp varanra istället!!

astridlovisaviola sa...

haha, ofta!