fredag 19 september 2008

J
Jag är precis hemkommen från nattens bravader. Fortfarande lite på lyset så att säga.
Klockan är 7. Jag kom genom hela london, från utanför på ena sidan till utanför på andra siden på bara 45 minuter med buss. Rätt gött, höll dock på att somna några gånger. Kansek till och med gjorde det.
Kvällens minneslapp, och jag skulle glömma vad jag gjorde/skulle göra.
PARTY LIKE A ROCKSTAR
På lappen har jag även tre fejjor jag tydligen ska adda? Och sen några klubbtips?
Annars hamnade vi efter en förfest här, på en gaybar. Den var rätt död, så vi storsade runt och kännde nej, vi gick till bussen där vi träffade Tom-empty. Vi hookade med honom till hans lägga på en efterfest. Han var som en blanding av Eddie Murpy, Steve Urkel och någon mer, kommer bara inte på den sista?
Annars lärde jag några cykeltaxi killar vad man säger på svenska istället för cheese, alltså Annet-Toalett. Från att vara bittra till att bli glada. De tackade mig när jag gick för att jag gjort dem galda. Tack själva sa jag. Annars träffade vi Botox-bögen. Han hade botox i hela ansiktet.
På hemvägen kännde jag att det är dags att skaffa höstjacka. Och att jag är rädd för ekkorarna här. Gick under ett träd och undrade om inte ekkoren kunde attackera och suga ut min hjärna. Men jag klarade mig.

Inga kommentarer: